5 daagjes Nederland en de DTM In Dusseldorf - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bas Hollenberg - WaarBenJij.nu 5 daagjes Nederland en de DTM In Dusseldorf - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bas Hollenberg - WaarBenJij.nu

5 daagjes Nederland en de DTM In Dusseldorf

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bas

07 April 2008 | Nederland, Amsterdam

Heej vriendjes en vriendinnetjes...

Ik mocht Donderdag 27 maart dan eindelijk naar huis gaan. Omdat ik vrijdag 28 maart jarig was had ik een aantal dagen vrij gevraagd dus kreeg ik 5 dagen vrij echt heerlijk. Dus pakte ik donderdag 27 maart om 18.13 de trein naar amsterdam centraal. Maar toen we Nederland binnenkwamen ging er meteen wat mis der stond een defecte trein voor ons (altijd hetzelfde met de NS). Dus hadden we uiteindelijk 3 kwartier vertraging. Toen kwam in eindelijk op Amsterdam centraal aan om 9 uur waar leonie me stond op te wachten echt heel schattig. Toen ben in naar uitgeest gegaan met leonie mee en ben ik daar opgehaald door me vader. Daarna zijn we naar huis gereden waar ik me moeder en me zusje weer zag was echt heel gezlie om ze weer even te zien. Toen ben ik rond 11.00 lekker naar bed gegaan omdat ik toch wel redelijk moe was na die dagen half 5 beginnen. Toen ik de volgende dag wakker werd was ik jarig me vader en zusje waren al weg dus heb gezelie met me moeder gezeten. Daarna ben ik met leonie en me moeder kleren gaan kopen en naar de supermarkt geweest. Toen we daarmee klaar waren zijn we naar huis gegaan waar ik toen eindelijk om 2 uur mijn cadeaus kreeg hahah. Ik kreeg leuke kookboekjes en cocktail boekjes maar als klap op de vuurpijl kreeg ik een WI spelcomputer echt gaaf pap en mam thanks. Daarna kreeg ik ook de cadeautjes van Leonie een vet leuke pet en een armbandje was al echt verwend.Daarna toen alles klaar was zijn we lekker uit eten geweest met pap,mam,zusje,leonie,en Iris was echt gezlie.

Toen we eenmaal thuis waren aangekomen na het heerlijke eten kwamen om 9 uur mijn vrienden om mijn party te vieren was echt super gezlie allemaal leuke cadeaus gekregen en een super foto lijstje met foto's van me vrienden erop echt leuk. S'avonds zijn we uitgeweest en de volgende dag heb ik lekker veel op mijn spelcomputer gespeeld en ben ik naar de hockey van Leonie gaan kijken was wel raar om daar weer te zijn na 1,5 maand maar wel gaaf.Toen hebben we lekker gegeten toen ging ik naar de party van Danine en ben ik daarna lekker uitgeweest met me vrienden richard, sander,joost,alex, herman en alle andere jongens waren ook daar. Zondag heb ik lekker uigeslapen en daarna niet zoveel gedaan nog even langs me wek gegaan was echt gezlie met steef en leonie en daarna s'avonds lekker met me ouders tv gekeken. Maandag en dinsdag heb ik lekker veel op mijn spelcomputer de Wi weer gespeeld en toen moest ik dinsdag al weer terug naar Dusseldorf. waarna ik daar om 10 uur aankwam en lekker naar huis ben gegaan omdat ik dan weer 10 dagen lang achter melkaar aan de bak moet om half 6 s'ochtends. Was echt super in Nederland thanks allemaal.

Die dagen daarna heb ik lekker gewerkt om half 6 s'ochtends. Waarna gister de DTM in Dusseldorf was dat was een super grote autoshow en race op de koningsallee een soort pc hoofdstraat van Dusseldorf waar ons hotel ook zit. Zaterdag kwam de coureurs aan waaronder Ralph Schumacher en cristiaan albers onze coureur uit Nederland was echt gaaf. Zondag kwam ik op me werk aan en toen was het hele hotel omgebouwd beneden voor de DTM omdat de hele organisatie en alle racers enz in ons hotel sliepen was echt gaaf. Het was echt de hle dag super druk met de lucnh hebben we 200 man te eten gegeven a la carte paste allemaal net. We moesten de hele dag rennen en vliegen maar was echt gaaf om mee te maken toen ik om 5 uur eindelijk klaar was na om half 6 sochtends begonnen ging ik nog ff snel kijken een uurtje was echt leuk ze rijden daar met 200 over die straat, en echt zoveel plubliek. Was echt een super leuke dag.

Nu moet ik nog 4 dagen werken waarna ik vrijdag voor 1 week en 2 dagen weer naar Nederland kom dus ik ben vrijdagaaf weer in de kroeg te vinden hahah.

De groeten allemaal en hoop dat jullie het een leuk stukje vinden.

Kus Bas

  • 07 April 2008 - 18:16

    Ricky A.:

    Speknek!

    alles wel? kom je nog ff biertje doen in theCOLLLEGEhotel?! je bent toch 9 dage in NL! we hore van je

    xxx

    rickZR

  • 08 April 2008 - 16:12

    Steef:

    pannelap,
    lekker stukje weer!
    Zie je over een paar dagen weer man, gezellie!

    xx steef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Ik ga voor 5 maanden in Dusseldorf in Duitsland stagelopen. Heb er wel onwijs zin in maar het is wel heel spannend en ga iedereen onwijs missen. Kus Bas

Actief sinds 12 Feb. 2008
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 8610

Voorgaande reizen:

13 Februari 2008 - 11 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: