Daagjes gewerkt.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bas Hollenberg - WaarBenJij.nu Daagjes gewerkt.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bas Hollenberg - WaarBenJij.nu

Daagjes gewerkt..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bas

24 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Heeej vriendjes en vriendinnetjes....


De laaste daagjes heb ik niet zoveel gedaan vooral lekker gewerkt... Ik begin ik was donderdag en vrijdag vrij vorige week toen heb ik niet zoveel gedaan een beetje uitgeslapen en lekker koffie gedronken bij de starbucks. Hahah bas lust zelfs koffie joh maar wel lekker met veel warme melk erin. Ook ben ik uitgeweest met Tobias me duitste collega en nog 2 andere collega's was super gezlie was rond 5 uur thuis. Zaterdag moest ik weer om half 6 beginnen lekker vroeg is dat nog steeds. had lekker gewerkt was niet zo heel druk maar wel dat je lekker wat te doen hebt ondanks dat mocht ik toch om 1 uur naar huis omdat het toen wel redelijk uitgestorven was.

Zondag was een dag waar iedereen best veel van verwachte en wat we verwachte bleek ook uit te komen. S'ochtends hadden we niet zoveel te doen omdat het natuurlijk feestdagen zijn en er dan niet zoveel zaken mensen zijn. Maar smiddags brak de hel los ons hele restaurant zat vol met mensen die gingen lunchen was echt super druk. S'ochtends was er ook nog iets niet leuks gebeurd een collega die die dag voor het laast was had een tafel op der been gekregen dus moest naar het ziekenhuis, is uiteindelijk niet zoveel aan de hand maar ze moet wel rustig aan doen.

Zaterdagavond hadden we een V.I.P niemand minder dan Rihanna die een nacht bij ons kwam slapen, doordat ze die zaterdagavond een concert had in Dusseldorf. Maar omdat ik die zaterdag om 1 uur weg mocht heb ik er niet gezien. Maar zondagochtend toen ik ook om half 6 moest beginnen ging zei om 6 uur S'ochtends weg. Was echt leuk er stonden 3 bodyquards beneden en zo kwam ze met de lift naar beneden en na een handtekening ze hebben gezet in het intercontiboek ging ze weg, was echt leuk om er in het echt te zien. Daarna hebben we die super drukke lunch gehad en mocht ik pas rond 5 uur naar huis was echt een lange dag maar wel veel meegemaakt. Na thuis aangekomen te zijn ging ik slapen tot 8 uur en toen 1,5 wakker geweest gegeten enz en toen weer gaan slapen was echt lekker.

vandaag was niet zoveel we hadden nog steeds maar 100 gasten door pasen en dus was het ontbijt en lunch niet zo druk. Mocht lekker stipt om 3 uur naar huis. Morgen word ook niet zoveel nog steeds maar 120 gasten maar woensdag en donderdag zijn de zakenmannen er weer dus hebben we weer normaal 300 gasten. Woensdag hebben we een feest van louis vition en donderdag een feestlunch van armani echt grappig.

Nu nog 3 daagjes werken en dan kom ik lekker naar Nederland donderdag meteen na het werk om 6 uur de trein hier op Dusseldorf Hauptbahnhoff naar Amsterdam centraal. En dan ben ik vrijdag lekker jarig en gaan s'avonds lekker uit in mijn eigen vertrouwde dorpje Castricum.

Hou jullie weer op de hoogte...

XxxxX Bas

  • 24 Maart 2008 - 18:47

    Sander:

    geileeee heb er echt zin in als ej weer in nederland ben
    heb je riana nog wel ff de groeten van me gedaan??:P
    ik zie je donder dag bassie 9 uur was je tog in cas ??
    mzzlsss
    succes nog in de laatste dagen ;)

  • 24 Maart 2008 - 19:19

    Pronkie:

    basjee:D
    vet leuk dat je naar nl komt!
    ik ben er hoorr vrijdag in buona samen met nathalie waarschijnlijk!
    tot vrijdag:D

    kus pronkie

  • 25 Maart 2008 - 06:41

    Mam:

    Jeetje, echt een mooie griet! Ik wist niet wie ze was maar ja, dat zal de leeftijd wel zijn!
    Dikke kus van mam

  • 25 Maart 2008 - 16:26

    Dick Logchies:

    He neef,

    Mailserver lag een tijdje down. Want had wel wat berichten naar je toegestuurd, alleen waarschijnlijk nooit ontvangen.. Leuk dat je het zo naar je zin hebt! We missen je hier vreselijk en volgende week ben ik van de partij hoor bij je verjaardag!

    Zet 'm op daar he bij die klere duitsers!

    Groeten,

    je neef.

  • 26 Maart 2008 - 09:41

    Roos:

    heee mop! Leuk alles te lezen..
    Supper gezellig as vrijdag! :D Gaan we leuke avond van maken met ze alle toch! Tot dan.. Succes nog even de laatste daagjes! XX

  • 28 Maart 2008 - 18:35

    Berry, Rob & Lucy:

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Meestal kom ik er te laat achter, maar gelukkig lopen wij qua tijd wat achter en dan nog net op tijd!

    Hartelijke groetjes,
    Rob, Berry & Lucy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Ik ga voor 5 maanden in Dusseldorf in Duitsland stagelopen. Heb er wel onwijs zin in maar het is wel heel spannend en ga iedereen onwijs missen. Kus Bas

Actief sinds 12 Feb. 2008
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 8611

Voorgaande reizen:

13 Februari 2008 - 11 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: