bezoekje me meisie en me schoonouders - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bas Hollenberg - WaarBenJij.nu bezoekje me meisie en me schoonouders - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bas Hollenberg - WaarBenJij.nu

bezoekje me meisie en me schoonouders

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bas

01 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal...

Het gaat hier allemaal super hoop bij jullie ook. Donderdag kwam leonietje hierheen met der ouders om half 11 kwamen ze hier aan op het station van Dusseldorf. Ik heb ze van daar opgehaald was echt leuk om ze weer te zien daarna zijn we de stad ingegaan en zijn we zo naar mij kamertje gelopen op de blucherstrasse. Daar heb ik me kamer laten zien en het gehele complex ze vonden het harstikke leuk. Na wat te hebben gedronken gingen haar ouders gezellig samen de stad in om hotel te zoeken en te kijken en bleven wij hier nog even wat drinken en bijpraten waarna we daarna ook zelf lekker de stad ingingen. Toen we klaar waren met shoppen in de stad gingen we nog even naar mijn kamer waar we even lekker gingen chillen en douchen. We hadden om 6 uur afgesproken in de stad om lekker samen met der ouders een hapje te gaan eten we hebben lekker spaans gegeten was was die paella pitig he haha. Toen we lekker gegeten hadden gingen we naar een vet chill cafetje genaamd de chill out met haar ouders en me meisie daar hebben we lekker een cocktail gedronken hij was heeerlijk met chocolade. Toen de super lekkere cocktail op was gingen haar ouders terug en beleven wij nog even chillen in de chill out cafe was echt gezelie lekker op de bank gezeten was heerlijk daar. Het was super gezellig... Toen rond 12 uur waren we toch een beetje moe is logisch na de hele week 4 uur opstaan en leonietje sochtends om half 7 al naar de trein ging, gingen wij lekker naar mijn kamer toe onderweg nog een lekker broodje kebab meegenomen en lekker op de kamer opgegeten. Na half uurtje te hebben gebabeld gingen we toch maar is in bed liggen wel krap 1 persoons bed met zijn tween hahah maar toch lukte het. We wouden nog de film het snitzelparadijs kijken maar na 20 min gingen we toch slapen. De volgende dag hadden we afgesproken om 1 uur in de stad waarna we nog even lekker door de stad gingen lopen en nog een super lekkere cocktail hebben gedronken bij de chill out om het feestelijk af te sluiten. We hadden een mojito en een heerlijke sex on the beach cocktail. Daarna gingen wij naar het station toe en heb ik ze op de trein gezet het was echt super leuk harstikke bedankt..

Vandaag heb ik lekker gewerkt om half 6 begonnen vanaochtend en was wel heel grappig want waren 3 stelletjes met Nederlanders dus kwam daaraan en zei goedemorgen ze schrokken zich dood want waren net aan het voorbereiden om duits te praten haha. S middags met de lunch hadden we geen een tafel dus hebben beetje schoongemaakt en voorbereid voor morgen was weer een geslaagd werkdagje op na morgen weer lekker half 6 beginnen lekker vroeg joh haha. Mogenavond ga ik samen met mijn collega's naar de grootste dischotheek van Dusseldorf waar een feest is voor mensen die in hotels werken word volgens mij wel gezlie maar hou jullie op hoogte hoe het was.

Ik mis jullie allemaal en hoop jullie snel te zien dikke kus van Bas

  • 02 Maart 2008 - 10:25

    Milou:

    ik hoorde de verhalen al van leonie! super leuk dat je haar weer hebt gezien. het klinkt erg leuk allemaal.
    kusjes milou

  • 02 Maart 2008 - 13:24

    Jeroen Gosselink:

    Heey Bassie!!

    Leuk om te lezen dat het daar allemaal zo goed gaat joh! echt super.

    Ik was afgelopen woensdag nog op de Koningallee! heb bij Saturn maar een Nintendo WII gehaald, aangezien deze krengen in NL bijna nergens meer te krijgen zijn..

    Was ook nog voor het Hotel langs gelopen, tjonge, wat staan daar toch elke keer leuke auto's...Bentley's, Lambo,s ferrari....een paradijs voor elke auto liefhebber :)

    Basje, het gaat je goed daar, en ik spreek je snel!

    Greetz

    Jeroen

  • 02 Maart 2008 - 17:15

    Ricky Aalders:

    jo Bas,

    kwas vrijdag nog ff met Martin & Michiel bij wildschut ff een drankje doen. Was wel ff lache. gelukkig heb jij het ook naar je zin daar.

    groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Ik ga voor 5 maanden in Dusseldorf in Duitsland stagelopen. Heb er wel onwijs zin in maar het is wel heel spannend en ga iedereen onwijs missen. Kus Bas

Actief sinds 12 Feb. 2008
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 8606

Voorgaande reizen:

13 Februari 2008 - 11 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: